تماس با نمایندگی یاماها

فروشگاه یاماها

استان تهران - شهر تهران - تقاطع جمهوری و حافظ ، روبروی وزارت بهداشت ، پلاک 327

تماس با نمایندگی یاماها

برای برقراری تماس با نمایندگی یاماها ، مسیرهای مختلفی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، از طریق تلفن ثابت و برقراری تماس با شماره های این مرکز، میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. گفتنی است که چند خط برای این منظور در نظر گرفته شده تا کاربران پشت خط نمانده و در اسرع وقت، مشکل خود را برطرف نمایند. صفحات این مرکز در فضای مجازی نیز دیگر راهی است که شما عزیزان میتوانید نسبت به طرح پرسش و ابهام خود اقدام نموده و پاسخ را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 وب سایت مرکز رسمی یاماها ، با ایجاد بخش های متعدد، به عنوان یک پل ارتباطی دیگر بین کاربران و متخصصین این مرکز مورد توجه قرار گرفته است. در این سایت، شاهد لینک هایی همچون: پرسش های متداول، مقالات تخصصی و عمومی، معرفی محصولات، آموزش و… هستیم. در هریک از این لینک ها مطالبی قرار داده شده که کاربران میتوانند از آنها در جهت حل مشکل خود و یا افزایش اطلاعات استفاده نمایند. همچنین از طریق این سایت، امکان ارتباط با کارشناسان فروش و تعمیرات یاماها فراهم شده است.

مشاوره تخصصی در مرکز رسمی یاماها

یکی از خدمات ویژه ی مرکز رسمی یاماها ، ارائه ی مشاوره های تخصصی در زمینه ی فروش و تعمیرات به کاربران میباشد. این خدمت که یکی از سرویس های ارتباط با کاربران به شمار میرود، توسط برجسته ترین کارشناسان هر دو حوزه ارائه شده و از سطح کیفی بالایی برخوردار است. هریک از کاربران که نیاز به دریافت اطلاعاتی در خصوص یکی از محصولات یاماها داشته باشند، می توانند ضمن تماس با نمایندگی یاماها، از طریق راه های ذکر شده، اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش دریافت نمایند. همچنین در صورت بروز مشکل در هریک از انواع محصولات یاماها، همکاران ما مشاوره های تخصصی تعمیرات را به کاربران این محصولات ارائه می دهند. نمایندگی یاماها در طول سالها فعالیت، توانسته مشاوره های کاربردی و مفیدی را به کاربران خود ارائه داده و ارتباط خوبی با کاربران این مجموعه برقرار نماید.

نظر سنجی