نمایندگی یاماها

درباره نمایندگی یاماها

نمایندگی یاماها در ایران با تکیه بر مدیران باسابقه و متعهد خود، از معدود شركت‌هاي حال حاضر کشور است که در زمينه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی فروش و تعمیرات یاماها مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمينه‌هاي مختلفِ مرتبط با محصولات این برند عرضه می‌دارد. نمایندگی یاماها در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات یاماها و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم سازهای یاماها است. تلاش زنجیره‌وار تمامی واحدهای این مجموعه سبب گشته تا نمایندگی رسمی یاماها در طول سال های اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که یا قصد تعمیر ساز مورد استفاده خود را دارند و یا درصدد خرید یکی از محصولات این برند مطرح هستند.

نمایندگی یاماها با همکاری کارشناسان  و نیروهای ماهر، متعهد و دلسوز خویش، خدمات فروش، پس از فروش، تعمیر و مشاوره های تخصصی را با کیفیت عالی به مشتریان عزیز عرضه می‌دارد. نمایندگی یاماها در تلاش است تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز کاربران را چه در بخش فروش محصولات  و چه در بخش تعمیرات ساز ارائه نماید.

این مرکز خدماتی چون سفارش جا به جایی پیانو ، مشاوره خرید محصولات یاماها مانند مشاوره خرید پیانو و مشاوره خرید گیتار همچنین سفارش کوک گیتار و تعویض سیم گیتار را به کاربران خود ارائه میدهد.

سفارش جا به جایی پیانو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی یاماها است که در راستای رضایتمندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از افراد زبده و کارآمد این حوزه انجام میپذیرد.

نمایندگی یاماها در کلانشهر تهران، خدمات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می کند. در روش حضوری، کاربران با مراجعه به نمایندگی یاماها ، خدمات خود را در بخش های فروش و تعمیر دریافت میکنند. اما در روش غیرحضوری که بسیاری از کاربران تمایل بیشتری به آن دارند، در صورت بروز مشکل در پیانو مشتریان، تکنسین های این مجموعه به همراه تجهیزات لازم به محل آنان رفته و اقدام به تعمیر پیانو در محل می کنند.

نمایندگی رسمی یاماها اصولی چون  دقت، کیفیت، مشتری مداری و دریافت هزینه مصوب را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. نمایندگی یاماها با ایجاد فضایی مملو از امکانات تخصصی و تجهیزات پیشرفته درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه های فروش محصولات یاماها و خدمات پس از فروش این محصولات به کاربران میباشد.

نظر سنجی