سفارش جا به جایی پیانو

سفارش جا به جایی پیانو

در این صفحه به موضوع سفارش جا به جایی پیانو پرداختیم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید افرادی که با ساز های مختلف سر و کار دارند و نوازنده هستند می‌دانند که پیانو نسبت به دیگر سازهای موجود، ساز حساس‌تری است که در سبد کالاهای لوکس قرار میگیرد. قطعاً حمل سازهای کوچک مانند گیتار به‌ راحتی توسط صاحب ساز امکان ‌پذیر است، اما درمورد پیانو داستان کمی متفاوت است و کسی که وظیفه حمل ‌ونقل را برعهده دارد باید با حمل تخصصی پیانو آشنایی کافی داشته باشد.

حمل و نقل پیانو نیز مانند دیگر تجهیزات گران قیمت ، حائز اهمیت میباشد و شما نمی توانید به آسانی جابجایی پیانو را انجام دهید؛ زیرا که پیانو جزو وسایلی است که از وزن و ابعاد بزرگی برخوردار است و اگر به زبان عامیانه قلق جابجایی پیانو را بلد نباشید، ممکن است خسارت مالی بسیاری را متحمل شوید.

نمایندگی یاماها  با سابقه طولانی و درخشان در زمینه حمل پیانو و بسته بندی آن به صورت حرفه ای این زمینه را برای متقاضیان فراهم نموده تا با دریافت هزینه مناسب ، حمل piano و نقل پیانو را انجام دهد و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مجموعه یاماها تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال جا به جایی پیانو از طریق چند کارگر غیر متخصص هستید که صرفا دارای قدرت بدنی بالایی میباشند سخت در اشتباه هستید مهمترین موضوع در حمل یک پیانو وزن زیاد آن نیست بلکه نحوه بلند کردن و انتقال آن میباشد و این موضوع با توجه به تنوع ظاهری این دستگاه نیاز به تجربه و تخصص ویژه ای دارد و این همان دلیلی است که باعث میشود برای جابه‌جایی یک پیانو از افراد غیر متخصص استفاده نکنید. به طور حتم اگر نکات ضروری و تخصصی در طول جابه جائی پیانو مورد توجه قرار نگیرد ممکن است پیامد های مالی سنگینی را به همراه داشته باشد. یادمان باشد نقل و انتقال پیانو به مهارت، صبر و بردباری نیاز دارد که میبایست در طول زمان جابه‌جایی حتما به آن توجه کرد.

نحوه صحیح حمل تخصصی پیانو فقط به معنای جابجایی آن از یک خانه به خانه دیگر نیست. گاهی وقتها ممکن است پیانو فقط درون همان اتاقی که قبلاً بوده است جابجا شود که باز هم برای انجام آن به یک تیم متخصص و  فرد ماهر و با تجربه در حمل پیانو نیاز است، حتی حرکت پیانو به طور ناشیانه به طول چند متر نیز می‌تواند به این وسیله حساس آسیب برساند.

مهم‌ترین مسئله‌ای که هنگام حمل و نقل باید در نظر داشت پایه‌های پیانو میباشد، زیرا احتمال شکستن آن‌ها در طول جابه‌جایی بسیار بالا بوده و ممکن است یکی از پایه‌ها به طور ناخواسته در جایی روی کف اتاق گیر کرده و در اثر نیروی وارده بشکند و یا اینکه نحوه گرفتن بدنه یک پیانو برای بلند کردن بسیار حائز اهمیت میباشد چرا که اگر قسمتی از بدنه که استحکام لازم برای بلند کردن را نداشته باشد، فشار بیاید به طور حتم موجب بروز آسیب جدی در پیانو خواهد شد.

blank

یادتان باشد که تمام موضوع جابه ‌جایی یک پیانو محدود به نحوه بلند کردن و یا چگونگی انتقال آن از یک محل به محل دیگر نمیباشد، گاهی اوقات با توجه به طول مسافت، شرایط مکانی مبدا و مقصد، شرایط بارگیری و تخلیه و یا نحوه حمل (زمینی، دریایی، هوایی) باید قبل از انجام هر اقدامی برای شروع جابه‌جایی پیانو آن را بسته بندی و ایمن سازی نمود. چگونگی بسته‌بندی و آماده سازی آن برای انتقال به محل جدید با توجه به شرایط بالا متغیر و متفاوت است.یادتان باشد بزرگترین لطفی که شما در حق پیانوی خود میکنید این است که برای انتقال آن به محل جدید به “پیانوی خود دست نزده ”  و با نمایندگی رسمی یاماها تماس گرفته و انتقال پیانو خود را به مجموعه بزرگ یاماها بسپارید.

مطالب مرتبط : تعمیرات ساز

نظر سنجی